FAQ


Får vi vores penge refunderet (og hvornår), hvis Corona umuliggør afvikling af kampen?

Forsikring mod Corona dækker, hvis Udenrigsministeriet forbyder rejser til landet - der umuliggør en kampafvikling - fra de lokale myndigheder og fodboldforbund. Pakken vil dermed blive annulleret og det fulde beløb refunderet (med modregning & udstedelse af tilgodebevis/gavekort på kr. 500 pr. person) senest 30 dage efter kampdatoen.

Hvorfor skal jeg betale hele beløbet med det samme?

For at opnå bedste kost-priser (og udsalgspriser) og garanteret tilgængelighed, skal vi betale alle vores leverandører "up front", når vi modtager en bestilling.

Hvornår modtager jeg rejsedokumentet for min fodboldpakke?

Der vil maksimalt gå 3 hverdage fra bekræftelse til modtagelse af rejsedokumentet.

Hvorfor kan jeg ikke finde alle klubbens hjemmekampe?

Vi har nøje udvalgt (og forhandlet) bestemte kampe til alle vores klubber, hvor vi mener at man som kunde får mest værdi for pengene. Derfor kan tilfældet være at du ikke finder alle sæsonens kampe for en given klub, men du er velkommen til at sende os en forespørgsel på en alternativ kamp.

Kan man nøjes med købe kampbillet alene eller ændre i fodboldpakkens dele?

Ja det kan man. Hvis du går ind på pakken kan du fravælge fly og/eller hotel.

Kan man ændre i rejseperioden (forkorte - eller forlænge rejsen)?

Ja man kan altid ændre rejseperioden til ens behov. Man kan dog kun forlænge sin rejse og ikke forkorte den.

Sidder jeg sammen med alle mine medrejsende på stadion?

Vi har garanteret op til 10 sammenhængende kampbilletter hvis der ikke står andet når man bestiller, så alle personer kommer til at sidde sammen. Så hvis dette mod forventning ikke vil være tilfældet, vil dette tydeligt fremgå både under bestillingen samt før endelig bekræftelse af pakken! Vi kan naturligvis skaffe flere sammenhængende kampbilletter til større grupper (+ 10 personer) på forespørgsel.

Hvor på stadion sidder vi specifikt?

Der kan være tale om en bestemt blok eller et større farvemarkeret område bestående af flere sammenhængende blokke. Den præcise placering i blokken/området vides ikke før kunden modtager sine kampbilletter.

Hvornår får vi vores kampbilletter - og hvordan leveres de?

Kampbilletterne leveres senest aftenen før kampen kl. 18:00, men i 95 % af tilfældene sker overleveringen allerede dagen før afrejse (søndag for midtuge-kampe og torsdag for weekend-kampe). Dermed kan vores kunder ubekymret rejse afsted med ro i maven.

Vi har følgende leverings-/afhentningsmåder:

✔︎ som e-tickets på kundes mail
✔︎ som fysiske billetter med afhentning på stadionets billetkontor (Ticket Office) i UK

Bemærk: det varierer fra klub til klub og kampbillet-type til kampbillet-type, hvordan kampbilletterne leveres på. Dog fremgår det tydeligt af rejsedokumentet, hvilken form for leverings-/afhentningsmåde (og -tidspunkter), der er tale om til den specifikke klub (og kampbillet-type).


Kan vi være sikre på at kampbilletter bliver leveret?

Ja! Da der er tale om en fodboldpakkerejse, ville det være ret så mærkeligt, hvis kampbilletten udeblev. Du kan være helt rolig.

Kan vi få kontakt til Fodboldpakker.dk under rejsen?

Der er naturligvis en hotline under rejsen til afhjælpning af akutte problemer, så du kan tage afsted med ro i maven.

Tilbydes grupperabat?

Ja, vi vil med glæde give en samlet rabat for grupper bestående af + 10 personer.

Tilbydes børnerabat?

Nej, Fodboldpakker.dk tilbyder desværre ikke børnerabat. Der er dog ofte mulighed for at skaffe familieværelser, så man kan bo op til 2 voksne + 2 børn (under 16 år) på samme værelse.

Er der transport fra hotel til stadion med i jeres pakker?

Det er der ikke nej. Man skal som kunde altid selv finde vej til stadion.

Er der transport fra lufthavn til hotel med i jeres pakker?

Det er der ikke nej. Men vi er altid behjælpelige med vejledning.

Er det muligt kun at købe billetter, uden fly og hotel?

Det er muligt ja. Den bedste fordel og pris opnås dog kun ved samlede rejser. Når du sammensætter din pakke, kan du i bookingprocessen trække både fly og hotel ud. Du kan også kontakte os, så hjælper vi dig igennem.

Hvor finder jeg reservationsnummer til mit fly og/eller hotel ?

Det står på dit rejsedokument tilsendt pr. mail.

Hvor sent kan man checke ind på hotellet?

De fleste af de hoteller vi tilbyder har mulighed for at tjekke ind hele døgnet. Det gælder blandt andet hoteller fra hotelkæderne Premier Inn, Leonardo, Mercure, Novotel, Holiday Inn, Ibis, Travelodge. Du bedes henvende dig til os på kundeservice@fodboldpakker.dk hvis vi skal tjekke det hotel du har valgt.

Kan jeg tilkøbe billetter, til en anden kamp, til en allerede booket rejse?

Hvis kampprogrammet flasker sig således, at I har mulighed for at se en ekstra kamp under jeres rejse er vi altid lydhøre. Kontakt os i så god tid som muligt for at få bedst mulige pris på den ekstra kamp.

Er der morgenmad på hotellet med I jeres pakker?

Der er som udgangspunkt ikke morgenmad på hotel med i vores pakker. Hvis hotellet serverer morgenmad, er det dog muligt blot at tilkøbe morgenmad når man ankommer til hotellet. Dog nyder mange af vores kunder friheden ved, ikke at være tvunget til at spise morgenmad på hotel. Der findes I de fleste byer bedre og billigere alternativer i byen.